نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس غواصی در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده است

یوونتوس غواصی در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده است

یوونتوس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا، غواصی در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده و در اولین گام بدنبال صید دو وینگر با توان بازی در پست ترکوارتیستا است.

http://www.juventus.ir/upload/extra/2017/06/JuiR1496656897gvbzew.jpg

 

به گفته توتو اسپورت:

 

برنامه ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه مشخص است و او می خواهد تا از ترکیب 4‐2‐3‐1 استفاده کند. بر همین اساس یوونتوس بدنبال وینگر برزیلی بایرن است و می خواهد از وی در پست وینگ چپ یا راست استفاده کند. بایرن کاستا را با مبلغ 30 میلیون یورو از شاختاردونتسک خریداری کرده بود. ضمنا کارلو آنجلو رابطه چندان خوبی با داگلاس کاستا ندارد که همین موضوع امکان خروج وی از بایرن را افزایش می دهد.

 

همچنین این رسانه ی ایتالیایی گفته است:

 

یوونتوس بدنبال جذب یک بازیکن دیگر از بین دی ماریا، هامس رودریگوئز و فدریکو برنارسکی است، و رقابت داغی بین یووه و اینتر برای جذب وی جریان دارد. این در حالی است که فیورنتینا او را زیر 50 میلیون یورو نخواهد فروخت از طرفی این هفته مدیران یوونتوس در دیدار با بنفش ها مذاکرات خود را برای جذب وی ادامه می دهند و تلاش می کنند تا مقدمات حضور برنارسکی در یووه را با مبلغ 40 میلیون یورو به همراه پاداش فراهم کند. همچنین رابطه خوب جی جی بوفون و فدریکو برناردسکی می تواند در راه انتقال وی به یووه تعیین کننده باشد.

 

این رسانه درباره وضعیت بالده کیتا نوشت:

 

کیتا فقط یووه را می خواهد و پیش بینی می شود قهرمان ایتالیا بالده کیتا را در سال 2018 بصورت رایگان بخدمت می گیرد چراکه قرارداد این وینگر خلاق تابستان سال آینده به اتمام می رسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: